• Snelle levertijden
  • Het merk voor gelijkheid
  • Hoogste kwaliteit, voor de laagste prijs

Onze service

De volgende voorwaarden gelden alleen bij persoonlijke afhandelingen. Voor alle bestellingen die via andere leveranciers (zoals postNL) zijn geleverd en afgehandeld, vallen onder de standaard algemene voorwaarden. Klik hier voor de standaard algemene voorwaarden.

Levering

Persoonlijke en snelle Levering

Omdat we een klein startend bedrijfje zijn, zullen alle leveringen in omgeving Noord Brabant en Zeeland persoonlijk afgehandeld worden. Voor de tijd, energie en liefde vragen wij hiervoor een klein bedrag als verzendkosten. In het algemeen zullen wij elke zaterdag alles leveren. Maar komende tijd streven wij ernaar om de bestelde producten binnen 2 werkdagen te leveren!

Niet thuis?

We spreken duidelijk een tijd vak af waarin we leveren. Omdat we dit persoonlijk met je communiceren, verwachten wij niet voor een gesloten deur te staan. Ben je niet thuis op het afgesproken moment, dien je zelf het product op te halen binnen 1 week na bestelling. Hierna vervalt de reservering van je product. Echter zullen er wel kosten in rekening brengen van 15 euro voor het reserveren, uit de voorraad halen en terug in voorraad plaatsen van het product.

Opnieuw leveren?

Liever als nog laten leveren, ondanks een mislukte 1ste lever poging? Dat is zeker mogelijk. Je kan altijd met ons persoonlijk nog een nieuwe afspraak inplannen. Hiervoor vragen wij je wel opnieuw de leveringskosten te betalen. Dat betekend dat je dan 2 maal de leverkosten afrekent. 1 maal voor de eerste aflever poging en 1 maal voor d 2de levering.

Retourneren

Voorkom gevallen van retourneren

Als beginnend bedrijf moeten wij ons nog stabiel in de markt zien te plaatsen. Door onze kleine voorraad en persoonlijke afhandeling verzekeren wij dat u een product van hoog kwaliteit met veel liefde ontvangt. Wij vragen u dan ook voor begrip, dat wij niet aan producten retourneren doen. Alleen bij speciale uitzonderingen zoals bijvoorbeeld productie of levering foutjes, doen wij aan retourneren. Dat zal ook geheel op onze kosten en service zijn.

Speciale gevallen

Levering- of productie foutjes

Bij alle onderstaande gevallen, kunnen producten kosteloos omgeruild worden.

  • Ander product dan besteld ontvangen.
  • Andere maat dan besteld ontvangen.
  • Andere kleur dan besteld ontvangen.
  • Producten met productie fouten ontvangen zoals:
    - Afdruk techniek fouten
    - Slecht naai werk of naai foutjes
    - Los latend naaiwerk
    - Afdruk laat los
    - Materiaal oneffenheden

 

Om misbruik te voorkomen dien je de bovenstaande gevallen binnen 24 uur na levering geconstateerd en gemeld te hebben. Dit kunt u direct doen bij official@clothing-onelove.nl Zo kunnen wij zo snel mogelijk handelen. En garanderen wij alleen maar top kwaliteit. 

Product omruilen

Product omruilen is mogelijk

Heeft u helaas toch een verkeerde maat, kleur of product besteld. En u wilt het product toch echt omruilen. Dat is mogelijk! Omdat al het contact persoonlijk loopt, en u altijd persoonlijk te woord gestaan zal worden. Kunt u altijd alsnog aangeven waar u het ontvangen product graag voor wilt omruilen. Deze extra service zal wel op de kosten van de koper zijn. De extra kosten vragen wij omdat er extra werkzaamheden moeten plaats vinden zoals: "juiste" product uit onze voorraad halen, verzending, "verkeerde" product ontvangen + controleren en opnieuw verpakken, voorraad administratie etc.

 

Extra kosten

Regio Noord Brabant & Zeeland

De extra kosten zullen bestaan uit de regulieren verzendkosten + 4.25 euro voor extra werkzaamheden.

 

Nederland
Alles wat buiten de regio Noord Brabant en Zeeland valt, word met de post verstuurd. Hiervoor zullen de PostNL tarieven in rekening gebracht worden + 4,25 euro voor extra werkzaamheden

 

Voorwaarden
De producten voor omruil dienen ongedragen en met aangehechte labels aangeleverd te worden. Ook moet het product in dezelfde status verkeren zoals het ontvangen is. Omruilen van het product word geweigerd bij de volgende gevallen:

  • Geen melding bij official@clothing-onelove.nl binnen 24 uur na ontvangst.
  • Een duidelijke lichaam of parfum geur aan het product.
  • Make-up, eten, drinken en alle andere soorten vlekken en resten op het product.
  • Geen aangehechte of beschadigde labels.
  • Niet in dezelfde status verkeerd zoals het ontvangen is. Of bij uit rekkingen en vervormingen van het product.
  • Sporen of haren van huisdieren.
  • Intensieve gebruikers slijtage vergoeden wij ook niet binnen 24 uur na ontvangst.